2011-03-15
 23:38:46

genrep

idag tränade jag fotboll på riktigt för första gången på väldigt, väldigt länge. jag har tänkt att haka på studentlaget ac studenterna ett bra tag, men har aldrig fått tummen ur och gjort slag i saken. det var sjukt jobbigt att löpa på fotbollsvis och alla mil på löpbandet är ingenting i jämförelse med intervallträningen som en fotbollsträning bjuder på! men jag måste erkänna att det kändes sjukt bra och det tog inte så lång tid innan jag kände mig hel på något vis. jag kan inte lägga av än, det är alldeles för roligt!

på söndag spelar jag match med kolsvadamerna och jag hinner med en träning till med ac innan det är dags. jag får se hur mycket speltid det blir, men jag är sjukt taggad och det ska bli så roligt att träffa laget igen. och madde! madde, madde, madde, som det känns som evigheter sen jag såg sist! hon har spenderat två veckor i thailand och jag kommer i vanlig ordning avundas hennes pepparkaksbruna hy!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: